بدترین خبر سال برای معاون فرماندار ورزقان چه بود؟
تاريخ : 22 / 12 / 1393برچسب:, | 10:18 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

رحیم بلال زاده معاون فرماندار ورزقان در گفت و گو با آوای ورزقان از برگزاری سه جلسه مهم و اساسی تحت عنوان ستاد سفر های نوروزی خبر داد و اظهار داشت: کلیه دستگاه های ذی ربط شهرستان از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هلال احمر، اورژانس بین راهی، پلیس راهور و اداره راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به میهمانان عزیز در آماده باش کامل به سر می برند تا از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین در خدمت مسافرین عزیز باشند و شهرداری موظف است به عنوان قائم مقام رئیس ستاد سفر شهرستان در ایام تعطیلات در ساماندهی و وضعیت شهر نظارت داشته باشد.

وی افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برنامه های متنوعی در سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی دارد از جمله جشنواره آئین نوروزی شهرستان که در این برنامه ظرفیت های گردشگری شهرستان از جمله روستا های هدف گردشگری نظیر چیچکلو، گل آخور، حماملو و … معرفی خواهند شد.

بلال زاده گفت: آموزش و پرورش در راستای اسکان مسافران چه فرهنگیان و چه سایر میهمانان عزیز آمادی کامل دارد.

وی در پایان اظهار داشت: با تمام توان در خدمت مسافرین خواهیم بود تا خاطره خوشی از حضور در شهرستان ورزقان داشته باشند و در کناربرنامه های ویژه نوروز  هدف هایی چون جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری را نیز دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بهترین و بدترین اتفاق و خبر سال ۹۳ برای شما چه بوده است؟ گفت: بهترین خبر سال برای بنده تصویب سند توسعه شهرستان بود و بدترین خبر که که از طریق صدا و سیما نیز انتشار یافت توقف عملیات اجرائی بزرگراه خواجه – ورزقان بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: