نامه سناتورها نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی نظام امریکاست

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام‌هراسی در میان ملت‌ها تأکید کردند:

در بررسی علل و راه‌حل‌های چالش‌های موجود، باید از سطحی‌نگری پرهیز کرد و با ریشه‌یابی مسائل، به مدیریت منطقی آنها پرداخت.
ایشان با اشاره به شخصیت، سوابق و خدمات آیت‌الله یزدی، انتخاب رییس جدید خبرگان را انتخابی مناسب و بجا خواندند و خاطرنشان کردند: این انتخابات، بسیار متین، و بدون حاشیه‌های رایج برگزار شد و می‌تواند الگویی برای دیگر دستگاه‌ها باشد.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به برخی سخنان دشمنان نظام که می‌گویند دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی هستیم نه تغییر نظام، افزودند: تغییر رفتارِ نظام، یعنی ملت ایران از لوازم حتمی حرکت به سمت تحقق آرمان‌های خود و اجرای اسلامِ کامل کوتاه بیاید و این هدف، درواقع همان تغییر نظام و نابودی سیرتِ دین در حرکت عمومی نظام اسلامی است که این بار، از این طریق دنبال می‌شود.
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به چالش‌های موجود میان ایران و امریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله موضوع هسته ای، افزودند: باید با پرهیز از سطحی‌نگری، چالش‌ها و مشکلات موجود را ریشه‌یابی کرد و از این طریق به راه‌حل منطقی دست یافت.
ایشان به عنوان یک مثال عینی، به صدمات ناشی از تحریم‌ها اشاره و خاطرنشان کردند: موشکافی دقیق، آشکار می‌کند که علت آسیب‌هایی که به‌خاطر تحریم متحمل شده‌ایم، وابستگی کشور به نفت و اقتصاد دولتی و حضور نداشتن مردم در متن اقتصاد است.
رهبر معظم انقلاب با طرح سوالاتی مهم افزودند: آیا اگر اقتصاد کشور و زندگی ملت را به درآمد نفتی وابسته نمی‌کردیم و با پرهیز از ادامه اشتباه اوایل انقلاب مبنی بر دولتی‌شدن همه مسائل، مردم را حقیقتا وارد فعالیت‌های اقتصادی می‌کردیم دشمن می‌توانست با تحریم نفتی و تحریم دستگاه‌های دولتی، این آسیب‌ها را وارد آورد؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: اگر مسائل را اینگونه ریشه‌یابی و علاج کنیم، مشکلات حل می‌شود و نگاهمان به محبت دشمن نخواهد بود.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به کارآیی این نگاه عمیق و منطقی در مدیریت چالش‌های آشکار و پنهان با زیاده‌خواهان جهانی ازجمله مسئله هسته‌ای افزودند: تیم هسته‌ای که رییس‌جمهور محترم انتخاب کرده انصافا خوب، امین، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود این برادرانِ خوب، من نگرانم، چون طرف مقابل حیله‌گر و اهل خدعه و نیرنگ است و از پشت خنجر می‌زند.
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر مراقبت از شگردهای امریکایی خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها همیشه در آستانه زمان تعیین‌شده برای پایان مذاکرات، لحن خود را سخت‌تر، تندتر و خشن‌تر می‌کنند تا اهداف خود را محقق کنند که باید مراقب این حیله بود.
ایشان خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه، خبیث‌ترین و جرارترین تروریست‌ها یعنی «داعش» و امثال آن را ایجاد کردند و همچنان آنها را حمایت می‌کنند آن‌وقت اینگونه کارها را متوجه ملت ایران و نظام اسلامی می‌کنند!
رهبر معظم انقلاب نامه اخیر سناتورهای امریکایی را حاوی نشانه‌های متعدد فروپاشی اخلاق سیاسی در نظام امریکا برشمردند و افزودند: همه کشورهای جهان طبق مقررات پذیرفته‌شده بین‌المللی، پس از تغییر دولت‌هایشان نیز به تعهدات خود پایبندند اما سناتورهای امریکایی رسما اعلام می‌کنند اگر این دولت برود تعهدات او کأن لم یکن تلقی می‌شود، آیا این نهایت فروپاشی اخلاق سیاسی و متلاشی‌شدن درونی نظام امریکا نیست؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مقامات جمهوری اسلامی کار خود را بلدند و می‌دانند اگر هم به توافقی برسیم چگونه عمل کنیم که دولت امریکا بعدها نتواند زیر آن بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: