شروع به کار مجدد دستگاه سلکانتر و انجام آزمایشهای ازدواج در مرکز بهداشتی و درمانی شهر خاروانا

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اختصاصی خاروانا نیوز: سالها پیش با همکاری مردم، مسئولین و علی الخصوص خاروانایی های مقیم تهران دستگاه سلکانتر برای انجام آزمایشات ازدواج خریداری شده و به مرکز بهداشتی درمانی شهر اهدا گردید. استقرار دستگاه مذکور و انجام آزمایشات لازم  در خصوص ازدواج، نقش زیادی در تسهیل امورات مقدماتی ازدواج داشته و رضایت خاطر شهروندان خاروانا و تمامی روستاهای تابعه و حتی روستاهای دهستان نوجه مهر بخش سیه رود را نیز فراهم کرده بود. تا اینکه سال پیش بر اساس بخشنامه ای که انجام این نوع آزمایشات را در مراکز بخشها ممنوع کرده بود، کار این دستگاه تعطیل گردیده و مسئولین مرکز بهداشتی شهر از انجام آزمایشات ازدواج منع شدند.

با توجه به جاده های بسیار نامناسب سطح بخش و شهرستان، مراجعه مزدوجین منطقه جهت انجام آزمایشات لازم در مرکز شهرستان یا شهرهای دیگر مردم منطقه را عاصی کرده و اهالی شهر و روستاها از مسئولین خود رنجیده خاطر شدند. با توجه به درخواست مکرر شهروندان، شورای اسلامی شهر خاروانا حل موضوع فوق را در اولویت کاری خود قرار داده و با همکاری مسئولین مرکز بهداشتی، بخشدار، فرماندار و سایر مسئولین ذیربط شروع بکار مجدد دستگاه سلکانتر را به صورت جدی پیگیری نمود. با مکاتباتی که به صورت حضوری و یا کتبی با مسئولین رده بالای استان به ویژه ریاست دانشگاه علوم پزسکی انجام گردید، مجوز لازم برای شروع بکار دستگاه در مرکز بخش اخذ گردید که خبر مذکور اولین بار از سوی دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهر اعلام شد. پس از گذشت بیش از دو ماه از اعلام اعطای مجوز، با پیگیری های شورا و همکاری مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و شرکت مسئول مرکز بهداشتی و درمانی در دوره آموزش کار با دستگاه فوق، بالاخره امروز شروع بکار آن از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولین مرکز خاروانا به شورای شهر اعلام شد.

لذا از امروز تمامی آزمایشات لازم جهت ازدواج در مرکز بهداشتی درمانی شهر خاروانا صورت خواهد گرفت و نیازی به مراجعه به مرکز شهرستان یا سایر شهرها وجود ندارد. مدیریت وبلاگ از تمامی اشخاص و مسئولینی که به نوعی در انجام این کار نقش داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا در فرصت بدست آمده از تمام  عزیزان بخصوص اعضائ شورای اسلامی شهر خاروانا در راه اندازی مجدد دستگاه آزمایش خون تقدیر وتشکر می نماید وضما مبلغ قابل ملاحظه ی که توسط هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) جمع آوری واهدا گردیده بود از کسانی که دراین امر خداپسندانه فعالیت داشتند تشکر می نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: