محکومیت تجاوز آل سعود به یمن/انتقاد از هنجار شکنی در مراسم جشن نوروز در آبخواره

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ورزقان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) گفت: ۲۱ فروردین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) است که این روز را گرامی میداریم. جا دارد در این روز از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استان و شهرستان به خاطر خدماتی که بعداز زلزله سال ۹۱ به مردم آسیب دیده شهرستان ارائه نمودند تقدیر و تشکر نماییم.

وی با اشاره به مذاکرات کشورمان با شش قدرت جهان در خصوص مسائل هسته ای گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری طرف مقابل فریبکار، حقه باز و شیطان بزرگ است و نباید به نتیجه مذاکرات دل بست چون طرف های مقابل ثابت کرده اند که به تعهدات خود عمل نمی کنند.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: خط قرمز مذاکرات حفظ اقتدار و عزت ملت ایران و مطالبه از مذاکرات برچیده شدن تمام و یک مرحله ای تحریم ها است و دولت و ملت ایران فقط در چهارچوب مسائل هسته ای مذاکرات را می پذیرند و طرفهای مقابل حق ندارند نظارت و بازرسی در تا سیسات نظامی را در مذاکرات وارد نمایند.

خطیب نماز جمعه ورزقان با بیان اینکه هجمه عربستان به یمن بی شباهت به حمله رژیم صهیونیستی به غزه نیست، گفت: تاکنون صد‌ها نفر از مردم عادی به شهادت رسیده‌اند و صد‌ها زن و کودک کشته و مجروح شده‌اند و مساجد، مدرسه‌ها و بیمارستان‌های زیادی ویران گشته است. کاری که رژیم صهیونیستی  در غزه انجام داد.

وی با بیان اینکه عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی در جنگ یمن وارد شده است، خطاب به رژیم‌ آل سعود، گفت: شما به هدف خودتان نخواهید رسید و تنها هدفی که به آن دست پیدا خواهید کرد، ویرانی یک کشور اسلامی است.

وی گفت: حق طلبان عالم، سردمداران رژیم آل سعود را جنایتکار جنگی خواهند دانست و خواستار محاکمه آن‌ها خواهند شد و طبق فرموده مقام معظم رهبری عربستان و حامیان آن در این جنگ نا برابر پیروز نخواهند شد بلکه بینی خودشان به خاک مالیده خواهد شد.

حجت الاسلام مسعود مهدوی افزود: هتک حرمت، بی ادبی و بی حرمتی نسبت به زائران خانه خدا توسط کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند و ادعای ام القرآن را برای کشور خود میدانند کار خلاف شرع، عرف و قابل پیگرد قانون است که آن را محکوم می کنیم.

وی با انتقاد شدید از برگزاری مراسمی که با عنوان جشن نوروز در عمارت امیر ارشد آبخواره برگزار شد گفت: متأسفانه در این جشن هنجار شکنی هایی صورت گرفته است آن هم در منطقه ای که مردم آن به شدت پای بند احکام اسلامی هستند نباید چنین مراسمی در حضور مسئولین برگزار می شد چراکه اسلام آنچه را که باعث خدشه به شخصیت الهی انسان شود مردود دانسته است از جمله رقص که در همه صورت حرام است.

امام جمعه ورزقان در پایان به عنوان مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورزقان هشدار داد که هرگز نباید چنین مسائلی در شهرستان اتفاق افتد.

نویسنده: علی تاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: