پیاده روی خانوادگی شهر خاروانا برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

پیاده روی خانوادگی شهر خاروانا با شرکت اهالی محترم شهر برگزار گردید. مراسم مورد بحث با مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری کلیه نهادهای دولتی شهر خاروانا برگزار شد،  پیاده روی ساعت ۸ صبح امروز از محل امامزاده شروع  در  ساعت ۱۰ صبح مراسم اختتامیه در محل دیگاه  و در جایگاهی که توسط عوامل شهرداری آماده شده بودبرگزار شد.  در این مراسم ابتدا بخشدار محترم شهرخاروانا به میهمانان و شرکت کنندگان برنامه خیرمقدم گفته و در ادامه برنامه اشعاری توسط آقایان حسنقلی رشتبر و رحمان رضازاده شاعر پرآوازه منطقه خاروانا قرائت گردید. استاد رضازاده ابتدا شعری را در مدح حضرت پیامبر اکرم (ص) و عید مبعث بیان نمودند و در ادامه به درخواست حضار اشعار طنزی نیز خوانده شد. خواندن موسیقی سنتی توسط آشیق ابراهیم قره داغی از دیگر قسمتهای شاد این برنامه بود. در ادامه به قیدقرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان اختصاص یافت.

 آقای حضرتیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قول مساعددادند این گونه برنامه ها تداوم داشته و همه ساله در سالروز آزادی خرمشهر در شهر خاروانا برگزار گردد. همچنین مقرر شد در خردادماه امسال همایش پیاده روری بانوان سراسر استان در محل آبشار گل آخور خاروانا برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا از تما م مسئولین که برای بهبود و آبادانی منطقه تلاش می کنند کمال تشکر را می نماید.

منبع خاروانا نیوز



نظرات شما عزیزان:

خاروانا نیوز
ساعت18:59---8 خرداد 1393
با سلام
بنده حداقل ماهی سه چهار بار وبلاگ شما رو چک می کنم. ولی نظری درج نمی کنم. نمی دانم چرا اصرار دارید که بنده مغرورم؟!


همشهری
ساعت12:59---8 خرداد 1393
جناب آقای علیزاده : لا اقل یک عکس واقعی میذاشتی ، هیچکدام از افرادی که در عکس هستند ،‌در پیاده روی حضور نداشتند.
پاسخ:نظرم اعلام خبر بود عزیزم در خیلی از اعلام خبرها از تصویر های آرشیور استفاده می شود این جزءقانون خبرگذاری است از طرفی چون محل مراسم همان منطقه بوده است.شما هم همشهری خودی بودی!


خاروانالي ممد
ساعت11:06---8 خرداد 1393
بخشدار شهر نه بلكه بخشدار بخش


لطفا اگر فرصت داشتيد گاهي مطالعه فرماييد بخصوص مباحث حقوق اداري را كه بناي كار هست.
پاسخ:دوست عزیز از تذکر شما کمال تشکر دارم.1-این گزارش مربوط به وبلاگ خاروانا نیوز می باشد .2- هر شهر دارای چند بخش می باشد که بخش مرکزی آن خاروانا میباشد .3-اگر خاروانا شهر است پس با گفته شما نباید بخشدار داشته باشد.4- پس بیا باهم مطالعه داشته باشیم!


خاروانا نیوز
ساعت15:40---7 خرداد 1393

با سلام

مطلب فوق از وبلاگ خاروانا نیوز کپی شده است لطفا منبع مطلب را در اول و آخر مطلب ذکر کنید. بدون ذکر منبع کپی کردن مطلب درست نیست!
پاسخ:چشم از تذکر شما تشکر می کنم.جناب دکتر بعد از چند ماه یک بار به وبلاگ بنده سر زدی آن هم برای ایرادگیری ،آیا این عین تکبر و غرور نیست؟



نصیری
ساعت14:20---7 خرداد 1393
آقای علیزاده روکرد جدید انتخاب کردی مبارک باشد
پاسخ:انشاالله خدا کمک کندامید به حق دارم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: