اوقاف و امور خیریه باید در عمران و آبادانی مساجد کوشا باشد/صنایع دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه ورزقان با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس به بهانه آزادسازی گروگان های لانه جاسوسی خود، اظهار کرد: این حادثه یکی از نمونه های آشکار امدادهای غیبی و الهی بود که نشان داد دست خدا همواره پشت انقلاب اسلامی است و هرگز دشمنان به بهانه های مختلف توان ضربه زدن به این نظام اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ارتشیان تصریح کرد: مباحث مربوط به صنایع دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی قابل بازرسی نیست و مذاکرات هسته ای تنها پیرامون پرونده هسته ای انجام می شود.

امام جمعه ورزقان حملات هوایی آل سعود به مردم بی دفاع یمن را وقیحانه و وحشیانه خواند و اظهار داشت: عربستان سعودی بار دیگر نشان داد که به عنوان پیاده نظام آمریکا در منطقه غرب آسیا عمل می کند.

وی گفت: حملات هوایی عربستان به یمن نتیجه ای جز شهید شدن هزاران کودک، زن و مردم غیر نظامی نداشته و این موضوع نشان می دهد نظام سلطه در ورود به تحولات یمن دچار اشتباهات فاحش شده است.

مسعود مهدوی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان به خاطر ارائه خدمات به مردم و برنامه های مناسب در هفته سلامت تقدیر و تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه ورزقان با انتقاد از عملکرد اوقاف و امور خیریه در بازسازی مساجد آسیب دیده از زلزله سال ۹۱ در شهرستان ورزقان گفت: بازسازی مساجد شهرستان نیازمند توجه ویژه اوقاف و امور خیریه به شهرستان ورزقان است و اوقاف و امور خیریه باید در عمران و آبادانی مساجد کوشا باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: