امام جمعه ورزقان در دیدار کارکنان سپاه:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، کارکنان سپاه ناحیه ورزقان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی دیداری با امام جمعه ورزقان داشتند در این دیدار سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشمی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و  هفته معلم، شهادت حضرت زینب(س) اسوه صبر، شکیبایی و شجاعت را تسلیت گفت.

امام جمعه ورزقان نیز در این دیدار زندگی حضرت زینب(س) سراسر یقین خواند و گفت: حضرت زینب (س) در مقابل تمامی سختی ها با شجاعت ایستادگی می کردند.

ایستادگی که، اگر زندگی ائمه مطالعه شود مثال زدنی است. چرا که کسی مثل ایشان در مقابل آن همه سختی و مصیبت قرار نگرفته بود.

وی گفت: انسان باید بصیرت داشته باشد. یعنی درک بالایی از اوضاع داشته باشد و برای این کار باید به خداوند ایمان داشته باشیم بعداز ایمان به خداوند باید به ائمه ولایت اعتقاد کامل داشته باشیم.

حجت الاسلام مسعود مهدوی، وضع کنونی کشور را که در مقابل این همه مصائب گرفتاری ها قرار گرفته است، الهام گرفته از زندگی حضرت زینب(س) عنوان کرد که باید در زندگی شخصی افراد نمود عینی یابد.

وی سپاه و بسیج را خط مقدم حفاظت از ولایت بر شمرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند. انتظار از سپاه و بسیج بسیار بالاست و بسیج در بحث معضلات فرهنگی بسیار کارگشاست.

خطیب نماز جمعه ورزقان، تنش های سیاسی در شهرستان را بسیار پیچیده خواند و گفت: انتخابات در شهرستان ورزقان بسیاری از مسائل را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه نقش سپاه در عرصه سیاست جهانی بسیار تاثیر گذار است دلیل این امر را فعال بودن در خارج ار کشور عنوان کرد و گفت:  و در داخل کشور نیز بسیج مهمترین رسالت فرهنگی و سیاسی را دارد.

امام جمعه ورزقان در پابان، با تشکر از خدمات بسیج سازندگی در امر باز سازی خانه های مسکونی و  مساجد بعد از زلزله خواستار توجه بیشتر گروه های جهادی در امر بازسازی مساجد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: