مراسم بزرگداشت مقام معلم در منطقه خاروانا برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزار ش روابط عمومی،روز یکشنبه مورخه 94/02/13 مراسم بزرگداشت مقام معلم ، بمناست هفته معلم و حضور کلیه همکاران در سالن ورزشی شهدای گمنام شهر خاروانا برگزار شد .

این مراسم با حضور دهقانی؛نمانده شهرستان،بخشدار و مسئولین منطقه و حضور صد درصدی فرهنگیان منطقه شکل گرفته بود. پس از خیرمقدم و تبریک و سخنرانی دهقانی؛نماینده شهرستان در مورد جایگاه معلم و مشکلات این قشر جامعه و اقدامات انجام گرفته د ر مجلس برای حل این مشکلات ،رزمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش خاروانا در این مراسم ضمن عرض تبریک روز معلم و خیر مقدم گویی به حضار معلمی شغل نه بلکه هنر خواند و آنها را پرورش دهندگان نسل آینده و آتیه سازان جامعه برشمرد.

 سپس عبدالهی بخشدار خاروانا پس از تیریک روز معلم، معلمین را پایه و اساس جامعه سالم و پیشرفته دانستند. این مراسم با اجرای سرود توسط گروه سرود آموزشگاه الزهرا و اجرای یک قطعه شعر بوسلیه یکی از شاعران منطقه و هنرنمایی دانش آموز سیدجواد حسینی مرزآباد ادامه یافت و به معلمان نمونه منطقه و همچنین همکارانی که در مسابقات مختلف دارای مقام استانی بودند هدایایی اهدا شد.

در ادامه جهت شاد کردن جو مراسم مسابقاتی بین فرزندان همکاران از جمله تکرار ((سه بار بگو) و غیره انجام گرفت و به برندگان و سه تن از حاضرین که نام شان علی بود به قید قرعه هدایایی اهدا گردید . حسن ختام برنامه پذیرایی از حاضرین، پخش فیلم عملکرد کارشناسی های مختلف اداره و صرف ناهار بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: