ماه پشت ابر نمی ماند.......
تاريخ : 9 / 3 / 1393برچسب:پایگاه اطلاع رسانی خاروانا, | 12:31 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

منبع خاروانا نیوز با مدیریت جناب آقای دکتر رضازاده

جناب آقای علیزاده

با عرض سلام و ادب

شخصی بنام "همشهری" در خاروانا نیوز نظری داده است که بنده به خاطر عدم رنجیدگی شما این نظر رو برای نمایش تایید نکردم. گفتم ابتدا خودتان نظر رو بخوانید اگر مجاز دانستید اطلاع دهید تایید کنم. نظر همشهری به صورت زیر است:

"درجواب آقای سعید علیزاده به عنوان یک شهروند خاروانائی باید عرض کنم . اولا جناب آقای علیزاده چرا تابحال ازاین کارها نمی کردید ، شما که این همه آشنا دارید و با یک تلفن شما به منطقه گریدر اعزام میشود ، چراهمشهریهایتان را تابحال ازاین خدمات محروم کرده اید. ثانیا ، گیریم که این کاررا شما انجام دادید. اگرمحض رضای خدا انجام داده اید ،اینهمه بگو و مگو نمی خواهد واگر بخاطر شهرت انجام داده اید مطمئن باشید با این طرز فکری که شما دارید ، نمی توانید رئیس یک اداره بشوید تاچه رسد به نماینده شدن.

ثالثا ، خاروانا تازه به خود می آید و میخواهد از اشتباهاتی که درگذشته افتاده و همه را رودرروی هم قرارداده بود رهایی یابد ، خواهشا ادب را مراعات و با این رفتارهای بچه گانه مجددا ناآرامی را به منطقه بازنگردانید. رابعا : با توجه به تجربیات گذشته محال ازومدل به دیزماری رای نمیدهد الکی خودمان را فریب ندهیم واین مائیم که علیرغم اینکه هیچ خدماتی ازآنها نمی بینیم باز متفرق میشویم و بخاطر پول به دنبال آنها به راه می افتیم ."


پاسخ:علیکم السلام :باید در جواب این همشهری عزیز عرض کنم بنده یک نظامی هستم کاملا وقتم پر است از طرفی مدتی در خارج از تهران بودم و از زمانی که به تهران آمدم کاملا در اختیار همشهریان عزیز هستم وهیئت حضرت موسی بن جعفر (ع)گواهی حرف بنده می باشد. همشهری عزیز زمانی که برای تاسیس دانشگاه از مردم گدائی می کردیم (یک تعداد ناراحت بودنند وحتی یک ریال هم کمک نکردنند)یا زمانی برای خرید دستگاه آزمایش خون ویا برای جمع آوری کمکهای مردم برای زلزله ورزقان یا بحث با نماینده تحت حمایت در خانه ح ح درتهران بحث می کردم یا مشکلات مردم عزیز خاروانا در هیئت برای نماینده تحت حمایت این آقایان عنوان می کردم،........و غیره شاید این همشهری عزیز حضور نداشتند!والله انصاف چیزی خوبی است !همشهری خوبم شما که اینقدر مطمئن هستی محال ازومدل به خاروانالی رای نمی دهد پس چرا چاره اندیشی نمی کنی آیا بایستی تاآخر اینطور منتظر باشیم تا امام زمان (عج) خودش درست کند!بلی وقتی حضرت امام خمینی (ره)سال 42 می خواست انقلاب کند یک تعداد حرف شمارا می زدنند.(دوست عزیز این مثل است دنبال حرف وحدیث کاذب نباشید)عزیزم این حرفها نیست خدا به بنده گان خود کمک می کند این وعده الهی است .فقط کافی است همت کنید .نمی دانم چرا از اعلام حضور بنده یک عده عصبانی هستند؟همشهری عزیز بنده در یک فرصت طلائی که پیش آمده بود این هماهنگی را کردم چرا ناراحت هستید علت این که قبلا موقعیتی که الان دارم آن موقع نداشتم اشتباه کردم ؟والله (قسم جلاله است )اصلا ربطی به نماینده بودن ندارد.چطور عنوان کنم که هم وبلاگ خاروانا نیوز وهم "همشهری "قبول کند پس معلوم است هم شما و هم این آقا بنده را اصلا نمی شناسند ،اینها گناه است و جزء حق الناس می باشد.بنده به سهم خودم همیشه برای منطقه دلسوز بودم و هستم .دوست عزیزم بنده سر جنگ با هیچ کس ندارم حتی با دشمن خود.بیاید خودتان را بارو کنید خیلی دیر شده است از حالا تخریب را کنار بگذارید دوست دارم این همشهری عزیز با اصالت و اسم حقیقی خود با من سخن بگوید این تیر انداختن درتاریکی است وشاید به خودتان اصابت کند وخدا از این کارها سخت ناراحت می شود.بیاید خودمان برای خود تصمیم بگیریم .همشهری بنده تا کنون برای پول دنبال کسی نبودم و از طرفی در تمام انتخابات شرکت فعال داشتم .آخر کلام کل منطقه ورزقان وخاروانا برای من عزیز است وکل ایران سرای من است اگر روزی برسد آبرو که سهل است این جان ناقابل خود را فدای عزت و وطن خود خواهم کرد وخواهش می کنم حداقل سوابق بنده را مطالعه بفرمائید.درنهایت از جناب دکتر و همشهری خوبم تشکر می کنم .جناب دکتر به آن همشهری بفرمائید چون هدایت شده وخیلی همشهری بود جواب دادم در اصل جواب بنده برای شما بود آقای تحصیل کرده در نگارشات اداری ورسمی به خواسته های جواب داده می شود که امضاء و ماهیت فرد مقابل مشخص شود بنا ندارم برای هرسیاهی سرفه کنم من اینقدر جسور هستم که با زبان وقلم خودم صحبت کنم .ملت ما در میدانها رزم نشان دادنند که ستون پنچمی عمل نمی کنند ونمره تن به تن مردم ما بیست است .این همشهری نظریه مارا ندیده چطور جواب داده است !؟آقای مدیر نکن اینکار زشت است ! باز بدان آن چه را شما روز می بینی بنده در خواب می بینم!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

آهای
ساعت8:56---12 خرداد 1393

باسلام فکر کنم آنکه شما در روز می بینی من در خواب می بینم غلط است چون آدم خیلی چیزها را در خواب می بیند اما در روز نمی بیند
پاسخ:علیکم السلام .نمیدانم از بحث عرفان چقدر اطلاع داری  ! خیلی از انسانها وقتی به مقامی دست پیدا می کند خواب آنها برابری میکند با عالم بیداری ما،درادامه باید عرض کنم افرادی هستند که وقتی مشکلات شان در عالم حضور حل نمی شود در عالم خواب کمک می گیرند .البته بستگی به خود نفر دارد .من که متاسفانه جفت عالم را باختم! اگر با اسم حقیقی با هم سخن آغاز کنیم به نتیجه خوبی می رسیم.اگر اهل مطالعه باشی می توانی از عالم خواب معصومین وعرفا کمک بگیری ........



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: