امام جمعه ورزقان: خدمات دولت تدبیر و امید غیر قابل انکار است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: با وجود بزرگترین معدن مس کشور و معادن دیگر طلا و درآمدهای کلان متاسفانه بیمارستان این شهرستان در یک ساختمان خلاصه شده و هیچ امکانات و نیروی بیمارستانی وجود ندارد.

وی افزود: این در حالی است که 162 روستای پراکنده و صعب العبور در این شهرستان وجود دارد و 85 درصد جمعیت این شهرستان در آن ها به کار تولید و کشاورزی مشغول هستند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: در مواقع نیاز به مراکز بیمارستانی باید با هزاران مکافات به تبریز مرکز استان مراجعه نمایند که این امر موجب نارضایتی مردم می شود.

امام جمعه ورزقان از دولت درخواست کرد: در سفر به استان به این نیاز شهرستان توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین اعلام کرد: با تشکیل شرکت مس آذربایجان انتظار می رفت مسایل اقتصادی و اشتغال زایی در شهرستان و استان رونق بیشتری بگیرد که این امر آنطور که باید تحقق نیافته است.

وی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با 20 میلیارد ریال اعتبار خدمات دهی در بخش فرهنگی در این شهرستان ندارد.

رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در هفدهمین سفر استانی خود روز چهارشنبه آینده میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

شهرستان ورزقان یکی از شهرستان های 21 گانه استان آذربایجان شرقی و مرکز آن شهر ورزقان است.

این شهرستان از دو بخش مرکزی و بخش خاروانا تشکیل شده است.

جمعیت شهرستان ورزقان در سرشماری سال ۱۳۸۵ در حدود 48 هزار و ۱۱۲ نفر برآورد شده که چهار هزار و ۸۸ نفر از آن ها یعنی ۵/۸ درصد در مرکز شهرستان ساکن هستند.

این شهرستان از شرق به شهرستان اهر، از غرب به شهرستان های مرند و شبستر، از شمال به شهرستان های کلیبر و جلفا و از جنوب به شهرستان تبریز محدود شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

خاروانا
ساعت16:19---1 خرداد 1394

سلام احسن امام جمعه عزیز که همه اش به فکر شهرستان است ود... هم دنبال رای جمع کردن در خاروانا در سیر وسیاحت است اشتباه نکنی مردم شهر خاروانا با سرهنگ علیزاده است ودیگر برای شما جایگاه وجود ندارد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: