شرکت مس آذربایجان مستقل می شود/شهرستان ورزقان در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است/نخستین مرکز جذب و

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، علی وفادار در جلسه کارگروه جذب و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان ورزقان، با اعلام این خبر که استقلال شرکت مس آذربایجان طی هفته های آینده با پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت محقق خواهد شد افزود: برای سرمایه گذاری در ارتباط با محصولات مسی و سایر معادن موجود چون طلا، آهن و … در شهرستان هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: طی روزهای آینده جلسه ای با حضور مسئولین شرکت مس آذربایجان و سرمایه گذاران علاقمند برای سرمایه گذاری در محصولات مسی در شهرستان ورزقان برگزار خواهدشد تا تضمین لازم به سرمایه گذاران داده شود که  شرکت مس آذربایجان آماده است تا محصولات مورد نیاز خود را از شهرستان تأمین کند و حتی قرارداد همکاری با سرمایه گذاران منعقد نماید.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: در مسیر حرکت روبه جلو و پیشرفت، مشکلاتی ممکن است وجود داشته باشد و سرمایه گذاران در ابتدا با مشکلاتی مواجه باشند ولی باید برای توسعه و پیشرفت سرمایه گذاران این موانع و مشکلات را رفع نمایند و مسئولین در شهرستان و حتی استان آماده‌اند تا هرگونه همکاری با سرمایه گذاران داشته باشند و موانع پیشروی آنان را حل نمایند.

وی افزود: در خصوص نیازمندی ها و ظرفیت های موجود مجتمع معدنی مس سونگون باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود چرا که نیازمندیهای بسیاری در مس سونگون وجود دارد که می تواند با همت سرمایه گذاران در شهرستان تأمین گردد.

وفادار با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت ها در شهرک صنعتی ورزقان برای سرمایه گذاری آماده است افزود: مرکز جذب و حمایت از سرمایه گذاران برای نخستین بار در استان آذربایجان شرقی در شهرستان ورزقان طی روز های آینده راه اندازی خواهد شد تا سرمایه گذاران تنها با مراجعه به این مرکز و اعلام مشکلات پیشرو در حداقل زمان ممکن نتیجه دلخواه را به دست آورند.

وی با اشاره به مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان گفت: تهدیدی که امروزه کشور با آن مواجه است و حتی مهمتر از تهدیدات دولت های استکباری،بیکاری موجود در کشور است که ریشه بسیاری از مشکلات و بزهکاری های اجتماعی جامعه در آن نهفته است و این مشکلات حل نمی شود مگر با کمک همدلی و همزبانی سرمایه گذاران.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان عنوان کرد: شهرستان ورزقان به دلیل وجود معادن غنی چون مس و طلا و ان شاالله الحاق به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس که شخص رئیس جمهور دستور بررسی آن را صادر نموده است در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته که می تواند استان و حتی کشور متحول نماید. و یقیناً در سال های آتی شاهد پیشرفت های چشمگیر شهرستان ورزقان در زمینه صنعت خواهیم بود



نظرات شما عزیزان:

دانشجو
ساعت9:44---11 خرداد 1394

مردم آگاه تر و با هوش تر از ن..... هستن و با بنربازي و تبليغات پوچ و بي اساس نمي تونن مردم را گول بزنن و فريب دهن!!!!
همچنانكه مردم كاسين از كلنگ زني بي مورد در روستاي كاسين جلوگيري كردن و بد جوري جواب دادن تا درس عبرتي براي ايشون در روستاهاي ديگه باشه تا بي مورد كلنگ زني و بنربازي نكنن!!!



شهروند
ساعت23:12---7 خرداد 1394
بعضي از مسئولان در ورزقان در فكر حفظ عزّت و آبروي جناح خود نيستند و براي حفظ موقعيت و رسيدن به پول و مقام دست به هر حيله و ترفندي مي زنند و حتي از آبرو و شرف خود نيز مي گذرند تا پولدار و سرمايه دار بي همه چيز شوند!!

بنده حق
ساعت10:45---6 خرداد 1394

آقاي .......... واسطه گري و دلالي با شركت ها خوب با فلاني وفق ات داده كه بدون ايشون آب هم نمي خوريد ولي مطمئن باش كه ديوار موش دارد و موش هم گوش دارد كه خبرها زود به مردم و مسئولان مي رسند و منطقه را چون سيل فرا مي گيرند و همه ي آنها روزي عيان خواهد شد و دلالان و واسطه گران ّبي آبرو خواهند شد!!!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: