جشن های نیمه شعبان با شکوه خاصی برگزار شوند

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به کم توجهی در برگزاری مراسم های مذهبی مختلف افزود: همه باید با وحدت و انسجام با تکیه و با الگو قراردادن کمال و اهداف عالی دین مبین اسلام با شرکت گسترده در برنامه ها و مراسم های بزرگداشت مذهبی و دینی شرکت داشته باشیم.

وی با اشاره به نیمه شعبان اظهار کرد: هدف خداوند که امام زمان (عج) را زنده و از دیدگان پنهان نگه داشته است ، اینست که انسان ها به خصوص مستضعفان به آینده امیدوار باشند و مهمترین نقطه در غیبت امام عج امید به آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت علی اکبر (س) و روز جوان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه متاسفانه در زمینه اشتغال جوانان با مشکل مواجه هستیم افزود: وزارت ورزش و جوانان توفیقاتی در رشته های ورزشی داشته ولی در امر بهبود وضعیت این قشر چندان توفیقی نداشته و باید این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به مسایل روز منطقه هم گفت: استکبار جهانی در سیاست های اسلام هراسی خود جنگ نیابتی را براه انداخته و آمریکا و دوستانش در کشورهای اسلامی آن را مدیریت می کنند و متاسفانه همچنان سازمان های به ظاهر حقوق بشر با حمایت های توخالی خود نظاره گر کشتار و آوارگی انسان های بیگناه به خصوص زن و کودک در کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه در سفر اخیر هیات دولت با استان متاسفانه هیچ ریال به شهرستان ورزقان اختصاص

نیافته است گفت: این در حالی است که با توجه به زلزله سال 91 مشکلات معیشتی و فرهنگی مردم باقی مانده است.



نظرات شما عزیزان:

جوان بيكار
ساعت22:34---10 خرداد 1394
نماينده بايد حافظ بيت المال و امين مردم باشد و فقط به فكر دوستان و نزديكان خود نباشد و فرم هاي استخدامي را فقط در بين طرفداران خود توزيع نكند و جوانان را از منطقه متواري نكند و غير خودي ها را از كار بركنار نكند و دايم خدا را ناظر بر اعمال و رفتار و كردار خود بداند و ....
درود و سلام ما ورزقاني ها به امام جمعه خوب و دوست داشتني كه هميشه حرف دل مردم را بيان مي فرمايند.


همشهري
ساعت10:49---10 خرداد 1394

تا زبان زهرآگين د........ هست پيشرفت و توسعه براي ورزقان حرام است!!!!!!!!!
ما بايد از نوع شروع كنيم و فرد لايق و مردمي و با نفوذ براي مجلس بفرستيم تا معدن و سدها و بيمارستان و راه و...... شروع به كار نمايند.



ورزقاني
ساعت22:16---9 خرداد 1394

آقاي استاندار و امام جمعه محترم براي برگزاري انتخابات صحيح و سالم در ورزقان بايستي در ادارات ورزقان تغييرات اساسي صورت گيرد تا ..... به خاطر رسيدن به جيب خودشان از يك فرد ضعيف و ناتوان و لجوج و .......حمايت نكنند و گرنه باعث رسوايي خواهد شد!!!



ورزقان
ساعت15:47---9 خرداد 1394
انشاالله این سالروز تولد امام زمان مثل سال گذشته نماینده برای خودش بنر نزده باشد

ورزقان
ساعت14:58---9 خرداد 1394

ن...........با اون اخلاق و رفتار نادرستي كه دارد مسلما" دولت هم به منطقه بي توجه مي شود همون چند ماه پيش ...... گفته بود كه دولت تدبير و اميد هيچ كاري به آذربايجان نكرده است لذا انتظاري هم نبايد داشته باشيم كه حكم قبلا" صادر شده بود و دولت هم طبق همان حكم به ورزقان آمده است و بدون طرح و مصوبه و ..... كه ما هر چه ديديم از اخلاق ............!!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: