شهردار: شهر خاروانا بهشت گم شده آذربایجان است
تاريخ : 18 / 4 / 1394برچسب:, | 1:5 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ایرنا: شهردار خاروانا گفت: وجود دهها آثار مهم تاریخی و طبیعت بکر و دلنشین در خاروانا، این شهر را به بهشت گم شده آذربایجان معروف کرده است.

ایمان نقدی زاده روز دوشنبه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها در مراسم افتتاح دو کیلومتر از طرح آسفالت ریزی معابر خاروانا افزود: نزدیکی این شهر به مرز آذربایجان و ارمنستان و و اقع شدن در مسیر زائران امامزاده نوجه مهر و وجود چندین آثار تاریخی از جمله مسجد جامع و مسجد سیدلر و آبشار مهیج و آرام بخش گور آخر و گنبد منحصر بفرد الله الله و طبیعت زیبای آن باعث شده سالانه دهها هزار نفر گردشگر از آن دیدن کنند.

شهردار خاروانا مردم این شهر را مهمان نواز و مهربان اعلام کرد و گفت: در بعضی از ایام تعطیل، پارک مسافر خاروانا جوابگوی گردشگران و میهمانان نمی شود که در این مواقع همکاری مردم در تبین شعار معروف 'شهر ما خانه ما'، زبانزد است.



نقدی زاده با بیان اینکه مردم با اهدای چندین هکتار زمین رایگان برای احداث ادارات دولتی تا بحال همکاری خوبی برای توسعه شهر داشته اند، از جها کشاورزی خواست زمینهای اهدایی مردم را که سالهاست بدون استفاده مانده، در اختیار شهرداری قراردهد تا با احداث پارک مسافر در خدمت میهمانان و گردشگران باشیم.

وی با بیان اینکه شهر خاروانا از سه طرف ورود و خروجی دارد، از رشد 200 درصدی اعتبارات این شهر در دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح 6 میلیارد ریال هزینه شده و در صورت تامین اعتبار ، امسال می کوشیم 15 میلیارد ریال برای توسعه مبلمان شهری و احداث استخر سرپوشیده برای رفاه حال همشهریان هزینه کنیم.

بخش خاروانا یکی از بخش های شهرستان ورزقان است که در 135 کیلومتری شمال تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: