روح خمینی برزگ به ملکوت اعلی پیوست

  پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

وای این خبر از کجا بود             از گلوی کدام آشنا بود

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا ضمن گرامیداشت این روز عزیز و ایامی که در تاریخ ایران اسلامی نکته عطف بوده، تسلیت عرض نموده .وازدرگاه خداوند جل وجلاله مسئلت می نماید که انشاالله همیشه روح این مرد الهی چراغ راهمان باشد.

 

ساعت 20 / 22 بعداز ظهر روز شنبه سيزدهـم خـرداد ماه سـال 1368 لحظه وصال بـود. قــلبـى از كار ايستـاد كه ميليـونها قلــب را بـه نور خدا و معنـويت احـيا كرده بـود. بــه وسيله دوربين مخفـى اى كه تـوسط دوستان امــام در بيمارستان نصب شده بـود روزهاى بيمارى و جريان عمل و لحظه لقاى حق ضبط شده است. وقتى كه گوشه هايـى از حالات معنوى و آرامـش امام در ايـن ايـام از تلويزيون پخـش شـد غوغايى در دلها بر افكند كه وصف آن جــز با بودن در آن فضا ممكـن نيست. لبها دائمـا به ذكـر خـدا در حـركت بود.
در آخرين شب زندگى و در حالى كه چند عمل جراحى سخت و طولانى درسن 87 سالگى تحمل كرده بود و در حاليكه چنديـن سرم به دستهاى مباركـش وصل بـود نافله شب مى خـواند و قـرآن تلاوت مـى كرد. در ساعات آخر ، طمانينه و آرامشى ملكـوتـى داشـت و مـرتبا شـهادت بـه وحـدانيت خـدا و رسالت پيـامبـر اكرم (ص) را زمـزمه مـى كـرد و بـا چنيـن حــالتى بـود كه روحـش به ملكـوت اعلى پرواز كرد. وقتى كه خبر رحلت امــام منتشر شـد ، گـويـى زلزله اى عظيـم رخ داده است ، بغضها تـركيـد و سرتاسر ايران و همـه كانـونهايـى كـه در جـهان بـا نام و پيام امام خمينـى آشـنا بـودنـد يــكپارچه گـريستند و بـر سر و سينه زدنـد. هيچ قلـم و بيـانـى قـادر نيست ابعاد حـادثه را و امواج احساسات غير قابل كنترل مردم را در آن روزها تـوصيف كند.



نظرات شما عزیزان:

مرید آقا
ساعت11:33---12 خرداد 1393
بسم ربالشهدا والصدیقین خدایش رحمت کند به جرات می توان گفت بعد از ائمه (ع) و پیامبران (س) اول شخصی است که تاریخ به خود دیده .در فراقش باید گریست از خداوند منان طلب میکنم ما را در ادامه اهداف ان سفر کرده ثابت قدم نماید.سلام ودرود ما به روح پاکش التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: