در پنج روستای ورزقان طرح هادی اجرا می‌شود
تاريخ : 24 / 4 / 1394برچسب:, | 13:49 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش آوای ورزقان، قربان محمدی در بازدید از روند اجرایی طرح هادی روستاهای لله لو، قره بلاغ و شرف آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ورزقان، افزود: با بهره برداری از طرح هادی روستاهای مزبور بیش از۵۰۰ خانوار از نعمت اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اجرای کانال و دیوار سنگی روستاهای لله لو و قره بلاغ با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و همچنین اجرای سنگفرش روستای شرف آباد با اعتبار سه میلیارد ریال در حال انجام است که تا پایان فصل کاری هر سه مورد طرح های مذکور به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اجرای طرح هادی را در معیشت و عمران و آبادانی روستاها بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: با افتتاح و بهره برداری از طرح هادی روستای لله لو تعداد ۲۵۰ خانوار و طرح هادی روستای قره بلاغ تعداد ۱۵۰خانوار و با اتمام سنگفرش در روستای شرف آباد نیز تعداد۱۵۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: طی سال های آتی در صورت آزاد سازی مسیر و معابر روستائی با جدول گذاری و پیاده روسازی توسط دهیاران حداقل در ۱۰ روستای دیگر شهرستان ورزقان در جهت عمران و آبادانی منطقه زیرسازی و آسفالت ریزی توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: