رسانه ها عملکرد مدیران ادارات را منعکس کنند
 
 
 
رسانه ها عملکرد مدیران ادارات را منعکس کنند.
 
تبریز- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ورزقان بر لزوم توجه جدی مسئولان و مدیران ادارات به جایگاه روابط عمومی ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی وفادار بعد از ظهر یکشنبه در اولین نشست کارشناسان روابط عمومی های شهرستان ورزقان گفت: روابط عمومی ها در ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی، نقش مهم و تعیین کننده ای  بر عهده دارند.

وی در همین راستا ابراز داشت: مدیران روابط عمومی ها حلقه واسطه و ارتباط مردم با مدیران هستند و اگر مدیران روابط عمومی ، گزارشات عملکرد مدیران را به درستی منعکس نمایند بیش از پیش شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و دستگاه های اجرایی خواهیم بود.

وفادار در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روابط عمومی ها بازوی توانمند دستگاه های اجرایی هستند، اظهار داشت: روابط عممی ها باید در اسرع وقت با انعکاس گزارشات عملکرد ادارات به مردم از نظرات آنان نیز در بهبود خدمت رسانی استفاده کنند.وی در همین راستا ابراز داشت : بهترین روابط عمومی آن است که به موقع عملکرد مربوط به اداره خود را منعکس کند.

وفادار همچنین گفت: همانطور که مدیران روابط عمومی وظیفه دارند اخبار و گزارشات اداره خود را به جامعه منعکس کنند این وظیفه را نیز بر عهده دارند که نیازهای جامعه را به مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات منعکس کنند.

فرماندار شهرستان ورزقان با تاکید بر لزوم توجه جدی مدیران ادارات به جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت:شایسته است که تمامی رسانه های ارتباط جمعی اعم از صدا و سیما و مطبوعات و خبرگزاری ها ف عملکرد مدیران را بیش از پیش منعکس کنند.وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مدیران روابط عمومی ها باید از هر لحاظ با سمت خود سنخیت داشته باشند گفت: اگر مدیران روابط عمومی ها دلسوز، پویا،علاقه مند و فداکار نباشند نمی توانند در کارهای خود موفق گردند.

منبع ورزقان نیوز(وطنیم)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: