سخن نخست با نماینده محترم جناب آقای دهقانی:
تاريخ : 28 / 4 / 1394برچسب:, | 23:39 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات خدمت یکایک کاربران عزیز،

 

در پی جنجالی دیگر در ورزقان و یکی دیگر از اختلافات سریالی جناب آقای دهقانی نماینده محترم با یکی از مسئولین شهرستان حقیر را برآن داشت تا دوباره مطالبی در این خصوص خدمت این عزیزان (از باب نقد منصفانه)عرض نمایم.

 

سخن نخست با نماینده محترم جناب آقای دهقانی:

 

جناب آقای دهقانی به نظر میرسد چون باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان که میتوانست در بخش فرهنگی ورزشی منطقه تحول عظیم ایجاد نماید و با تلاش و پیگیری مستمر مهندس علیزاده نماینده دوره هشتم شهرستان تاسیس و بنام مس سونگون ورزقان در مقابل باشگاه های مس کرمان،مس رفسنجان، مس سرچشمه و مس شهر بابک در شهر ورزقان به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نموده بود و میرفت که نام ورزقان را در سطوح ملی مطرح نماید مورد بی توجهی و بی مهری حضرتعالی قرار گرفت چرا که در این مسیر اگر موفقیتی حاصل میشد بنام مهندس علیزاده رقم میخورد! عملکرد و عدم مداخله حضرتعالی در طول دوران طی شده نمایندگی خود باعث ایجاد سوالات و مسائلی در اذهان عمومی شده که موئید این نظر میباشد. حال تعدادی از آنها را به شرح ذیل خدمت شما عرض مینمایم. امیدوارم حداقل پاسخ قانع کننده ای جهت تنویر افکار عمومی و وجدان شریف خود ارائه فرمایید!

 

1. چنانچه جنابعالی مستحضر هستید در شروع دوران نمایندگی حضرتعالی در سال 91 از تاسیس باشگاه مس در ورزقان حدود دو سال سپری شده بود و در آن مقطع این باشگاه نو پا و تازه تاسیس نیاز شدید به حمایت و توجه خاص مسئولین از جمله شخص شما را داشت که متاسفانه نه تنها حمایتی از جانب حضرتعالی نشد بلکه مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفت. اگر واقعیت غیر این است جنابعالی مدرکی ارائه فرمایید که از سال ورود خود به مجلس در یکی از نطق ها و سخنرانی های تلویزیونی یا در جلسات و همایش ها از مدیران شرکت ملی مس ایران یا دیگر از مسئولین درخواستی در رابطه با حمایت از باشگاه مس سونگون ورزقان نمودید. بنده تمام نطق ها و اکثر سخنرانی های جنابعالی را شنیده ام متاسفانه تاکنون هیچگونه حرکتی از باب حمایت از باشگاه ندیدم.

 

2. آقای دهقانی متوجه هستید حدود هفت ماه بیشتر به انتخابات دوره دهم مجلس نمانده است؟؟ با این حرفهای جنجالی چه هدفی را در آستانه انتخابات دنبال مینمایید؟ آیا میخواهید آب رفته را به جوی برگردانید؟ ولی حیف نه آب و نه زمان رفته قابل برگشت نیست. آیا با جنجال به راه انداختن میتوان کاری انجام داد؟ خیر جنابعالی بارها در مدت نمایندگی خود این حربه را تجربه کردید، درگیری با فرماندار قبلی، امام جمعه محترم و... . این نوع اختلافات چقدر به منافع و مصالح منطقه لطمه زده!؟ باز هم میخواهید جنجال دیگری به وجود بیاورید؟ آیا جنابعالی اصلا به به تعامل و همراهی اعتقاد دارید؟

 

3. در اوایل نمایندگی حضرتعالی مدیرعامل وقت باشگاه آقای حبیب سلیمی را عزل نمودند این درحالی بود که ایشان بومی منطقه بوده و در دوران کم مدیرعاملی وی حداقل فعالیتهایی از جمله تشکیل تیم وزنه برداری، تیم فوتبال نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و تیم فوتسال در ورزقان تشکیل داده بودند که بعضی از این تیم ها در همان سال اول تشکیل توانسته بودند مقام استانی نیز کسب نمایند. متاسفانه بعد از عزل ایشان فردی غیربومی از تهران جایگزین وی شد که از ورزش شهرستان هیچ حمایتی توسط مدیرعامل جدید(آقای خانی) نشد. سوال بنده از جنابعالی این است آیا در عزل و نصب این مدیران دخالت داشتید یا خیر؟  جنابعالی پاسخ خواهید داد قانونا حق دخالت در امور اجرایی یا تغییر مدیران را ندارید فرمایش حضرتعالی متین ولی اکنون چه شده که اصرار دارید مدیر عامل فعلی بایستی عزل و به جای ایشان فرد مورد  نظر منتصب گردد؟

 

4. جناب آقای دهقانی حتما به یاد دارید که در زمان مدیرعاملی آقای خانی به علت مدیریت ضعیف ایشان چه آبروریزی در ارتباط با تبانی تیم فوتبال صعود کرده باشگاه به دسته یک لیگ کشوری در سطح کشور به وجود آمد و حتی این موضوع در برنامه تلوزیونی نود نیز بازتاب داشت و این امر باعث هدر رفت و حیف و میل بیت المال شد و جایگاه باشگاه تازه تاسیس مس سونگون زیر سوال رفت. جنابعالی چرا در آن موقع عکس العملی از خود نشان ندادید؟ مگر آن موقع بیت المال خرج نشده بود؟ مگر آقای خانی مدیرعامل وقت از جیب خود خرج کرده بودند؟ و چراهای دیگر در این رابطه ...

 

5. جناب آقای دهقانی آیا متوجه هستید که تیم تحت مدیریت آقای حامد نجفی در سال اول حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور مقام سوم کسب کرده؟ بنظر شخص بنده و تمام کارشناسان ورزشی این مقام برای یک مدیر و باشگاه یک موفقیت است و نشانه مدیریت صحیح و کارآمد. حال به چه علت و به چه انگیزه اصرار به عزل ایشان دارید؟ اگر ایشان خطایی دارند با تعامل و گفت و گو می توان آن را حل کرده و در نتیجه به سود باشگاه و منتطقه ختم گردد در غیر این صورت در این مقطع زمانی که شروع مسابقات لیگ فوتسال کلید خورده تیم فوتسال مس سونگون لطمه جبران ناپذیری خواهد دید.

 

6. آقای دهقان نماینده محترم جنابعالی مستحضر هستید که دفتر باشگاه در دوران نمایندگی آقای مهندس علیزاده در ورزقان بود و تمامی فعالیت های دفتری،مالی و بانکی آن در ورزقان متمرکز بود ولی به محض شروع نمایندگی حضرتعالی و نصب آقای خانی به عنوان مدیرعاملی باشگاه کلیه امور به غیر از یک عدد میز و صندلی و یک نفر به عنوان کارمند بقیه را به شهر تبریز انتقال دادند آن هم به همت والای آقای خانی چون ایشان از شهر تهران تشریف آورده بودند!! جنابعالی چرا آن موقع به انتقال و فعالیت باشگاه در تبریز اعتراض نکردید؟ لابد به اهمیت باشگاه متوجه نبودید یا اصلا باشگاه را به رسمیت نمی شناختید!! یا باشگاه را متعلق به ورزقان و منطقه نمی دانستید!! اگر به غیر از این بود اعتراضی میکردید یا مقاومتی انجام میدادید. ما که چیزی ندیدیم و نشنیدیم!!

 

7. آقای نماینده واقعا اگر دلتان برای منطقه و ورزقان میسوزد و خواهان رفع مشکلات منطقه ورزقان هستید خواهشمندم سفری به کرمان، رفسنجان،سرچشمه و شهر بابک بنمایید تا از پروژه های ورزشی، فرهنگی و اماکن ساخته شده یا در دست اجرا در آن مناطق بازدیدی داشته باشید آن موقع خواهید فهمید که در دوران نمایندگی خود چه غفلتی کردید وبه جای دعوا با آقای نجفی دعوای زیر ساخت های ورزشی در منطقه را با مسئولین شرکت مس میکردید.

 

8. جناب آقای دهقانی جهت اطلاع حضرتعالی یادآور میشوم که در اواخر دوران نمایندگی مهندس علیزاده با پیگیری ایشان قرار بود استادیوم و ورزشگاه در ورزقان احداث شود و موافقت مسئولین وقت شرکت صنایع مس نیز جلب شده بود و در این راستا مدیرعامل وقت مس ایران آقای سعد محمدی به همراه فرماندار و اعضای قبلی شورای اسلامی شهر ورزقان بازدیدی در حومه ورزقان جهت انتخاب زمین و مکانی مناسب برای احداث اماکن ورزشی انجام داده بودند و زمین مورد نظر نیز انتخاب شده بود ولی متاسفانه بعد از اتمام دوره نمایندگی آقای مهندس علیزاده کسی نبود که پیگیر این مسئله باشد. متاسفانه چنین حرکتی از جانب حضرتعالی نیز انجام نگرفت. آقای دهقانی هنوز هم دیر نیست!!! اگر صلاحتان باشد به جای مسائل پیش پا افتاده اخیر این مورد را پیگیری کنید که این کار، کاریست باقیات و صالحات.

 

و اما کلام آخر برای برادر گرامی جناب آقای دهقانی،

 

برادر عزیز چنانچه قبلا نیز خدمت جنابعالی عرض کرده بودم زمان به سرعت می گذرد و قابل برگشت نیست باید از گذشته عبرت گرفت و خطایی که گذشته و گذشتگان را تکرار نکرد.چیزی به اسفند ماه نمانده و در آستانه انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستیم بهتر است از کارهای جنجالی دست بردارید. این کارها مثل شمشیر دولبه است ممکن است دست خودتان را نیز ببرد. همگان و افکار عمومی میدانند که این حرکتها در آستانه انتخابات حرکتهای تبلیغاتی بیش نیست. پس به خود بیایید حرکتی انجام دهید که در تاریخ ماندگار باشد.

 

سخن دوم با آقای حامد نجفی مدیر عامل محترم باشگاه مس سونگون ورزقان:

 

جناب آقای نجفی بنده شناخت زیادی از حضرتعالی ندارم ولی مدیریت جنابعالی را در باشگاه مس سونگون ورزقان به جهت موفقیت و کسب مقام سوم تیم فوتسال در لیگ برتر، موفق ارزیابی میکنم و اما به حضرتعالی نیز به عنوان برادر و اهل منطقه ورزقان سفارش دارم که فارغ از جنجالی که توسط آقای دهقانی به وجود آمده، به ورزش منطقه ورزقان-خاروانا نیز توجه داشته باشید درست است که به علت عدم وجود زیرساختهای ورزشی در منطقه نمیتوانید مسابقات لیگ برتر را در ورزقان اجرا کنید ولی باشگاه میتواند با انجام کارهای فرهنگی و ورزشی در خود منطقه در مسائل جوانان شهرستان ورود نماید و با استعدادیابی و کشف آنان از بین جوانان مستعد شهرستان و هدایت و حمایت صحیح، روی ایشان سرمایگذاری نموده تا از این طریق اهالی و جوانان منطقه نیز از وجود این باشگاه بهرمند گردند و در پی آن انشاالله در آینده نزدیک شاهد شکوفایی جوانان و زیرساختهای ورزشی در این منطقه باشیم.

 

ضمناً جناب آقای نجفی با توجه به ارتباطات قوی جنابعالی در سطح استان شما میتوانید با همکاری سایر باشگاه های استان و سازمانها کارهایی در شهرستان ورزقان انجام دهید که باعث ایجاد روحیه و نشاط بیشتری در بین اهالی و جوانان منطقه گردد.

 

و من الله توفیق

سـایت شـخصی و پـایگاه اطلاع رسانی فـرخ عـبدالـه زاده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: