بزرگراه خواجه - ورزقان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد
تاريخ : 11 / 5 / 1394برچسب:, | 2:53 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

علی وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ورزقان، مشکل اصلی بزرگراه خواجه – ورزقان را تملک اراضی واقع در مسیر بزرگراه و پرداخت حقوق صاحبان املاک عنوان کرد و اظهار داشت: طی جلساتی که اخیراً با مسئولین مربوطه برگزار کرده‌ایم این مشکل در اسرع وقت حل می‌شود و کار احداث بزرگراه با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

 

وی گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید در احداث این بزرگراه همکاری لازم را داشته باشند و از هر گونه سنگ‌اندازی‌ها خودداری کنند.

 

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه بزرگراه خواجه – ورزقان حداکثر تا سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: اگر شرکت مس تعهدات خود را نسبت به بزرگراه خواجه – ورزقان به‌موقع پرداخت می‌کرد، در آینده نزدیک می‌توانستیم شاهد بهره‌برداری از این بزرگراه باشیم.

 

وی یکی دیگر از علل کندی کار احداث بزرگراه را شرایط آب و هوایی منطقه عنوان کرد و افزود: در شهرستان ورزقان به علت زمستان‌های زودرس و طولانی در واقع بیش از نیمی از سال را برای کار عمرانی از دست می‌دهیم.

 

وفادار با اشاره به آغاز عملیات اصلاح و روکش آسفالت راه ارتباطی ورزقان – خاروانا تصریح کرد: روکش آسفالت این مسیر از طرف خاروانا به ورزقان شروع شده است و در آینده نیز از داخل شهر ورزقان و فلکه سونگون به‌طرف سه‌راه چیچکلو ادامه می‌یابد و امسال مورد بهره‌برداری می‌رسد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: