انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی خرداد ماه برگزار می شود
 
 
 
تبریز- خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی گفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آهنگری بعد از ظهر یکشنبه در اولین نشست کارشناسان روابط عمومی های شهرستان های استان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در شهرستان ورزقان برگزار شد،گفت: قدم به قدم شهرستان ورزقان ، یادآور وقایع دلخراش در زلزله اخیر منطقه ارسباران است ولی امروز شاهد بالندگی و پویایی این شهرستان نیز هستیم.وی افزود: شهرستان ورزقان بیش از پیش نیازمند توجه همگانی است و رسانه ها نقش مهمی در توسعه و بالندگی این شهرستان دارند.

آهنگری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهرستان منوط به کار هماهنگ و موثر مدیران روابط عمومی است، ابراز داشت: انسان پیوسته در تلاش است که شیوه های جید ارتباط و فناوری را کشف کند بطوریکه در شرایط کنونی ، مهم ترین اولویت روابط عمومی ها کشف شیوه های جدید ارتباط و تعامل است.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت مدیران برقراری روابط همه جانبه با مردم و مدیران سایر دستگاه هاست، گفت: مدیران روابط عمومی کارآمد و متخصص می توانند هم در تصمیم سازی و هم در تصمیم گیری ، به مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی کمک شایانی بکنند.وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، اواخر خرداد ماه سالجاری  برگزار می شود.

جواد آهنگری با تاکید بر لزوم برگزاری دوره های تخصصی آموزشی به مدیران روابط عمومی های شهرستان ها گفت: مدیران روابط عمومی فعال در هر شهرستان  تقدیر و شناسایی و برای حضور در جلسات شورای روابط عمومی های استان دعوت می شوند.

وی در بخش پایانی سخنانی خود به برخی از ویژگی های مهم مدیران روابط عمومی اشاره کرد که از آن میان می توان به باسوادی ، پویایی و پرتلاشی اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: