عزاهای حسینی با شعور دینی برگزار شوند
تاريخ : 24 / 7 / 1394برچسب:, | 18:28 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۴ مهر ماه شهرستان ورزقان خواستگاه انسان را دو مکتب خانواده و مدرسه دانست، و بر تعامل هرچه بیشتر خانواده ها با مدارس برای تربیت هرچه بهتر فرزندان تأکید کرد.

عزاهای حسینی با شعور دینی برگزار شوند/باید مراقب دوران پسا برجام بود

وی با اشاره به روز تربیت بدنی، ورزش را لازمه تمامی جوامع دانست و گفت: در دین اسلام به ورزش سفارش شده و این ورزش است که نشاط را در جامعه نهادینه می کند.

امام جمعه ورزقان با اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان اظهار داشت: در این توافق امتیازاتی را از دسته داده و یک سری چیزهای را به دست آورده ایم که اگر عزت، مصلحت نظام  و حکمت در زیر سایه رهبری در این باره لحاظ شود انشالله به نفع مردم خواهد بود.

وی افزود: باید مراقب بود تا این توافق موجب نفوذ دشمن را در ساختار نظام نشود چرا که دشمن با اتکا به جنگ نرم و با هدف از بین بردن اعتقادات، دین، خانواده و نفوذ در ساختار نظام سعی در استحاله نظام دارد.

مهدوی سلاح ایمان را از مهمترین راهکارها برای مقابله با این ترفند دشمن برشمرد و خواستار وحدت پیش از پیش مسئولین در این باره شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد شعیه را مذهب خشونت در جهان جلوه دهد خواستار برگزاری عزادری های حسینی با اتکا به شعور دینی و شور حسینی شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: