طهماسبی رئیس جدید کمیته امداد خاروانا
تاريخ : 15 / 8 / 1394برچسب:, | 14:21 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

آوای ورزقان: جلسه توديع و معارفه رؤسای قدیم و جديد كميته امداد امام خميني (ره) بخش خاروانا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آوای ورزقان از خاروانا، محمد عبدالهی در جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش خاروانا گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره بر اساس آرمان‌های امام خمینی (ره) که در جهت حمایت از محرمین و افراد بی بضاعت و کم در آمد شکل گرفته بود به خوبی توانسته ایفای وظیفه نماید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به هدف بالای این نهاد که پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها است افزود: کارهای خوبی از سوی کمیته امداد خاروانا در این بخش صورت گرفته است که امیدواریم با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد و بخشداری آماده هرگونه همکاری با این مجموعه در جهت پیشبرد اهداف است.

بخشدار خاروانا از زحمات چندین ساله ابوالفضل حسینی قدردانی نموده و افزود: جابجایی در پست ها و مسئولیت ها همواره در جهت پیشرفت و بهبود در ارائه خدمات به مردم که ولی نعمتان این نظام هستند صورت می گیرد.در این جلسه که در دفتر بخشدار خاروانا صورت گرفت، از تلاش ها و زحمات حسینی رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه خاروانا تقدیر و به جای وی قلی طهماسبی با حکم رئیس کمیته امداد استان به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب گردید.

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا از زحمات اقای حسینی قدردانی نموده ونیز برای آقای طهماسبی آرزوی توفیق دارد. برای آقای حسینی در شغل جدید آرزوی موفقیعت دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: