تبریک
تاريخ : 1 / 3 / 1396برچسب:, | 11:55 | نویسنده : سعید علیزاده

درود بر شما،ای ملت شریف ایران سرزمین شیران است،اینبار نیز شما ثابت کردید چنان به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اید که نه تیغ تیز عوام فریبی به سیر آگاهی تان نفوذ کرد و نه افتر و تهمت بر باورتان،جا دارد در مقابل شعور و حماسه آفرینی شما مردم بزرگوار سر تعظیم فرود آورد و تشکر بی دریغمان را نثارتان کنیم.

رای معنا دار این دوره و رشد ۴۰ درصدی آرای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب نسبت به دور گذشته سند افتخار آمیز دیگری در مسیر اعتلای کشورمان است.این پیروزی غرور آفرین را به سهم خود تبریک عرض می نمایم .

به همه هواداران دکتر حسن روحانی نیز می گوئیم امروز ایشان رئیس جمهور منتخب صددرصد مردم ایران است.چه آنهایی که روحانی را برگزیدند،چه آنهایی که به رقبا رای داده و چه آنهایی که رای نداده اند.

امیدوارم از امروز رقابت را به رفاقت برای توسعه و آبادانی و اعتلای کل کشورمان تبدیل کنیم.

در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز  در بخش خاروانا برگزار گردید و حضور پرشور مردم منطقه در پای صندوق های رای در کنار انتخاب مسیر اعتدال و توسعه، منجر به انتخاب اعضای

شوراهای اسلامی دوره پنجم در شهر و روستاهای خاروانا گردید. بنده ضمن تبریک به آقایان حسن رشتبر، میرعباس حجازی، امیرعلی رشتبر، حاج مقصود تنهایی و یوسف مداحی وبرای تک تک عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم. امیدوارم

منتخبین بتوانند شهر خاروانا را بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و مطالبات و خواسته های اساسی ملت را جامه عمل بپوشانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: