پروژه بهسازی و آسفالت روکش جاده خاروانا - ورزقان به کما رفت

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد سفر وزیر راه و شهرسازی به منطقه خوش یمن بوده و چندی پیش اعتبار مناسبی برای اجرای آسفالت روکش جاده خاروانا - ورزقان از سوی وزیر اختصاص یافت. بر اساس خواسته مسئولین بخش و مذاکرات شورای شهر خاروانا با مدیر کل راه و شهرسازی استان و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان قرار شده بود قطعه خاروانا- لیلاب بهسازی شده و به دنبال آن آسفالت ریزی از خاروانا شروع شود. علیرغم اینکه از دو هفته پیش یک دستگاه بولدوزر نیز جهت اجرای این عملیات به خاروانا ارسال شده است، متاسفانه هیچگونه عملیات اجرایی برای بهسازی قطعه مذکور شروع نشده است. بر اساس اطلاعات کسب شده، کارشناسان امر جاده موجود لیلاب - خاروانا را تایید نمی کنند و به دلیل داشتن رانش! هزینه کرد برای بهسازی و آسفالت این قطعه را بیهوده تلقی می کنند. لذا خواهان اجرا و فعالسازی جاده پایین دست لیلاب یعنی همان جاده ای که از قره قیه گذشته و بدون گذر از لیلاب و خاروانا به جاده نوجه مهر متصل می شود، هستند. این جاده که به جاده ال... معروف است، یکی از پروژه هایی به شمار می رود که چندی پیش با هدف در بن بست قرار دادن خاروانا مدنظر قرار گرفت و حتی قسمتی از پل های ان اجرا شد.

مسئولین شهر و بخش خاروانا به ویژه شورای شهر طی جلسات مختلفی که با مسئولین ذیربط برگزار نموده اند، بر عملیاتی نشدن این جاده تاکید داشته و خواهان اجرای عملیات جاده جدید از نزدیکترین مسیر ممکن به شهر خاروانا هستند. مسئولین محترم باید توجه داشته باشند که با اجرای جاده از مسیر قدیمی مرکز بخش خاروانا در بن بست قرار گرفته و همه تلاش های دلسوزان گذشته و حال شهر و منطقه بر باد خواهد رفت و منطقه خاروانا که اخیرا در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است از هر نظر رو به افول خواهد گذاشت. امیدواریم کارشناسان حوزه راه و ترابری با مد نظر قرار دادن این موضوع مطالعه احداث قطعه جدید را در دستور کار خود قرار دهند.

دکتر رضازاده:

آقای دکتر ناراحت نباشید شاید منتظر هستند رانش یک مقدار بزرگتر شود تا شهر خاروانا و لیلاب و سایر روستاها جابجا شودنند وبعد کاراصولی انجام شود.با یک تیر دو نشان بزنند هم مسیر راه مشخص شود وهم دوباره هزینه نشود و( ن ،ال ) قبلی به آرزوی خود برسند.       مگو که کفش ندارم       بنگر که او پا ندارد!!!!! از طرفی  بعد ازاین که دریاچه ارومیه آب گیری شد  به شهرشما راه می آید از قدیم گفتند آسیاب به نوبت!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: